6 תשובות
שואל השאלה:
שמתי חצאית צבע חום בהיר כזה וחולצה אפורה
אין לי כוח אני יודעת שזה לא מתאים אבל אני כולה הולכת לבית העלמין לא למסלול דוגמנות
שמתי חצאית צבע חום בהיר כזה וחולצה אפורה
אין לי כוח אני יודעת שזה לא מתאים אבל אני כולה הולכת לבית העלמין לא למסלול דוגמנות
אנונימית
משהו מכבד- לא קרופ ושורט.
יש כאלו שלובשים בעיקר כהה או שחור
יש כאלו שלובשים בעיקר כהה או שחור
פשוט משהו מכבד, חצאית זה סבבה אולי עם איזה חולצה שחורה כזאת
מה שבא לך והוא נוח ומכבד
זה בסדר גמור וכל עוד זה לא ורוד זוהר כל צבע הולך. לא חייב רק שחור אבל העיקר שיהיה מכבד, לא איזה מחשוף מטורף או חולצת בטן ושורט עם קרעים
חצאית זה ממש יפהה
באותו הנושא: