6 תשובות
גם לי זה קורה ויש לי אנמיה תלכי לבדיקת דם
תשתי הרבה מים , ותשני יותר. אם זה לא עוזר , מה שיעשה את ההשפעה הכי גדולה זה פחות זמן במסך ויותר זמן בחוץ.
גם לי זה היה פעם , אלה הדברים שהכי עזרו לי , אני מאמין שלא צריך תרופה לכל דבר שיש לנו בגוף , מה שיתקן זה דסרים טבעיים או הרגליים טובים יותר
אולי יש לך חוסר בברזל תלכי לבדיקת דם.
חוסר ברזל