6 תשובות
לא ידוע, תפני לרופא
יכול להיות שחסר לך ברזל בגלל זה
תעשי בדיקת דם ואם צריך קחי תוספי תזונה
תעשי בדיקת דם ואם צריך קחי תוספי תזונה
יש לי לחץ דם נמוך וגם אם אני יושבת דקה וקמה אני רואה אפור
אולי את לא אוכלת מספיק מאוזן (בעיקר ברזל זה חדוב אם אני לא טועה וחלבון)
תקפידי על תזונה בריאה ומאוזנת ואת יכולה גם לקחת כדורי ברזל
אני צמחוני שנה ומשהו ומרגיש טוב ברוך השם הכל תלוי בתזונה
תקפידי על תזונה בריאה ומאוזנת ואת יכולה גם לקחת כדורי ברזל
אני צמחוני שנה ומשהו ומרגיש טוב ברוך השם הכל תלוי בתזונה
זה ירידת לחץ דם
תקומי בהדרגה משכיבה לישיבה ואז לעמידה
תקומי בהדרגה משכיבה לישיבה ואז לעמידה
כנראה חסר לך ברזל
תעשי בדיקת דם
תעשי בדיקת דם
באותו הנושא: