3 תשובות
עזוב ציטים
תשחק הוגן
תשחק הוגן
שואל השאלה:
אני לא חייב בנינטנדו
אני לא חייב בנינטנדו
לא חושב שאפשר במיוחד בנינטנדו ללא פריצה
מה גם שבאמת חבל כי סתם תקבל באן
מה גם שבאמת חבל כי סתם תקבל באן
באותו הנושא: