התחברות הרשמה

למה קוראים לנאמנים "נאמנים"?

חשבתם על זה פעם?
10 באוקטובר 2024, 13:16
נאמני סטיפסנאמן סטיפסמידע על סטיפסשאלות בסטיפסשם    
3 תשובות
לא יודעת
ולא
(
(ט)יפה מש(ו)געת❤:)
כי הם נאמנים לאתר ולחוקים
V
VelvetCherry
כי הם נאמנים למערכת ולחוקים שלהם
L
Livie & Conehead
באותו הנושא:
למה קוראים לנאמנים נאמנים?
נאמנים (גם לא נאמנים) הייתם רוצים להיות נאמנים בכירים?
לפני שנאמנים נהיו נאמנים, גם הם שנאו נאמנים?
לנאמנים קוראים נאמנים כי הם נאמנים למשטר סטיפס הדיקטטורי בראשות השליט העליון נדב דפני???
מה יקרה אם מישהו ששונא נאמנים יהפוך להיות נאמן ופשוט יחסום לצמיתות את כל הנאמנים?
למה לנאמנים קוראים נאמנים? (נאמני סטיפס)
למה לנאמנים קוראים נאמנים? שאלה אמיתית
למה לא קוראים לנאמנים באתר מנהלים?
איך קוראים לנאמנים של כספ?
למה לנאמנים קוראים ככה
נאמנים יכולים לא להיות נאמנים או שאי אפשר לשנות את זה ותמיד הם ישארו נאמנים ?