התחברות
הרשמה
למה קוראים לנאמנים נאמנים?
ולא נגיד אחריי סטיפס או משהו כזה
7 באוגוסט 2024, 23:39
נאמני סטיפס
נאמן סטיפס
שמות
שם
למה
תשובה אחת
הם נאמנים לאתר השרוט הזה
T
Tutimktanim
באותו הנושא:
נאמנים (גם לא נאמנים) הייתם רוצים להיות נאמנים בכירים?
איך קוראים לנאמנים הבכירים?
לפני שנאמנים נהיו נאמנים, גם הם שנאו נאמנים?
מה יקרה אם מישהו ששונא נאמנים יהפוך להיות נאמן ופשוט יחסום לצמיתות את כל הנאמנים?
למה לנאמנים קוראים נאמנים? (נאמני סטיפס)
למה לנאמנים קוראים נאמנים? שאלה אמיתית
למה לא קוראים לנאמנים באתר מנהלים?
איך קוראים לנאמנים של כספ?
למה לנאמנים קוראים ככה
נאמנים יכולים לא להיות נאמנים או שאי אפשר לשנות את זה ותמיד הם ישארו נאמנים ?
למה נאמנים רוצים להיות נאמנים? אשמח שנאמן יענה