9 תשובות
שואל השאלה:
אני אל מרחמת אליהם בשום צורה ואני חושבת שהם צריכים למות בעינויים, אבל מה לעשות שחייבים לטפל בהם בשביל כל מיני סיבות
אני אל מרחמת אליהם בשום צורה ואני חושבת שהם צריכים למות בעינויים, אבל מה לעשות שחייבים לטפל בהם בשביל כל מיני סיבות
אנונימית
רובם כבר הבינו זאת
רוב הפעמים אנשים מתלוננים לא כי הם חושבים שיש מה לעשות אלא כדי לבטא רגשות ולהתבכיין
רוב הפעמים אנשים מתלוננים לא כי הם חושבים שיש מה לעשות אלא כדי לבטא רגשות ולהתבכיין
שואל השאלה:
מילה במילה צודקת
הייתי נותנת פרח אבל את על אנונימי
מילה במילה צודקת
הייתי נותנת פרח אבל את על אנונימי
אנונימית
❤
אנונימית
שואל השאלה:
❤
❤
אנונימית
שיטפלו בהם אז כמו שהם טיפלו בחטופים שלנו
אנונימית
שימותו
אפשר גם לטפל בהם בשקט
ולא להוציא כתבות עם כותרת "רופאי רמבם נאבקים על חיו של המחבל" כמו שיצאה היום בבוקר
חוץ מזה שיטפלו בהם בבית חולים צבאי ולא אזרחי, אזרחים שנפצעו בפיגוע לא צריכים לפגוש את המחבל ואת המשפחה שלו במסדרונות
ולא להוציא כתבות עם כותרת "רופאי רמבם נאבקים על חיו של המחבל" כמו שיצאה היום בבוקר
חוץ מזה שיטפלו בהם בבית חולים צבאי ולא אזרחי, אזרחים שנפצעו בפיגוע לא צריכים לפגוש את המחבל ואת המשפחה שלו במסדרונות
אנונימית
אבל זה לא שאחרי החקירה הורגים את המחבלים. גם אז לא. צריך לתת להם עונש מוות. רק ככה נחזיר את ההרתעה והכבוד שלנו מול עשרות רבות של שנות טרור שהדם של העם שלנו נשפך כמו מים אין בית אשר אין שם מת. חלאס נמאס