5 תשובות
כי זה ככה זה אצלם
אבו זה אבא
כשאומרים אבו מוחמד מתכוונים אבא של מוחמד או אבא מוחמד
כשאומרים אבו מוחמד מתכוונים אבא של מוחמד או אבא מוחמד
אנונימי
מתכוונים לאבא שלהם
ככה זה אצלם
ככה זה אצלם
אנונימית
ברגע שלערבי נולד ילד אז יש לו כינוי "אבו *** (השם של הילד)" וזה ככה רק כשהילד הבכור נולד.
זה כינוי כבוד
מי שלבן הגדול שלו קוראים מחמוד יקראו- אבו מחמוד
נידאל? אבו נידאל
יוסוף? אבו יוסוף
(כנל לאמא קוראים, אום מוחמד..)
אבל זה לא רק, זה גם כינוי למשהו שמאפיין את הבן אדם יכול להיות..לדוגמה:
מישהו רק עם בנות: אבו-(א)לבנת
מישהו שנולד בחג: אבו עיד (עיד זה חג)
מישהו עם סכרת: אבו סוכר
מי שלבן הגדול שלו קוראים מחמוד יקראו- אבו מחמוד
נידאל? אבו נידאל
יוסוף? אבו יוסוף
(כנל לאמא קוראים, אום מוחמד..)
אבל זה לא רק, זה גם כינוי למשהו שמאפיין את הבן אדם יכול להיות..לדוגמה:
מישהו רק עם בנות: אבו-(א)לבנת
מישהו שנולד בחג: אבו עיד (עיד זה חג)
מישהו עם סכרת: אבו סוכר
באותו הנושא: