8 תשובות
חוסר מקוריות.. סתם מאיפה לי.
כי הם אוהבים את הנביא שלהם
שם נפוץ
וגם נפיץ
וגם נפיץ
כי זה השם הנפוץ ביותר אצלם..
אוהבים לבטא את האות ח'
סתם, שם נפוץ מאוד אצלם
סתם, שם נפוץ מאוד אצלם
בגלל מוחמד הנביא... מבחינה דתית. הם מאמינים שהוא המשיח או חרא כזה, לך תדע. אבל זו האמונה שלהם, וההסבר ללמה השם ככ נפוץ.
^ לול יש לך את זה בהתנסחות יותר מזלזלץ?
אנונימית
לא ניסיתי לזלזל, אבל אני לא מאמינה. וכם לא מבינה ענקית בדת המוסלמית, אני לא אעמיד פנים שאני יודעת על זה משהו כשאני לא.
אבל כן, די ברור שהשם נפוץ מסיבה דתית.
הייתי כותבת ניסוח דומה בהקשר לכל דת אחרת, אם זה מעודד אותך.
אבל כן, די ברור שהשם נפוץ מסיבה דתית.
הייתי כותבת ניסוח דומה בהקשר לכל דת אחרת, אם זה מעודד אותך.
באותו הנושא: