7 תשובות
שואל השאלה:
אבל למה זה קרה???
אבל למה זה קרה???
אנונימית
תמשיכי להתאמן בסופו של דבר הבטן תקבל את הצורה שאת רוצה
הלוואי שזה יהיה הבעיות שלי אני בגלל שפיתחתי הפרעות אכילה אני צריכה כל יום לעשות 4 זריקות בתחת
אנונימית
שואל השאלה:
מה לעשות??
מה לעשות??
אנונימית
להיעזר בסבלנות , תתמידי במטרה שלך , הבטן שאת רוצה[פחות או יותר(זה תלוי במבנה גוף שלך)] תגיעה בסופו של דבר , זה תהליך שדורש סבלנות רבה כפי שרשמתי קודם .
לגבי המקרה עם הבטן(אל תתפסי אותי במילה)-או שזה הכל בראש שלך , או שזה נוזלים .
לגבי המקרה עם הבטן(אל תתפסי אותי במילה)-או שזה הכל בראש שלך , או שזה נוזלים .
שואל השאלה:
תודה... אבל אני לא רוצה עודפי עור בסוף
תודה... אבל אני לא רוצה עודפי עור בסוף
אנונימית
^ הכרס תמיד ככה בערב זה המצב הטבעי כי ערב זה אחרי יום שלם שאכלת והבטן מעכלת רק בלילה זה למה בבוקר בדרך כלל הבטן נראית יותר שטוחה
באותו הנושא: