6 תשובות
חד משמעית שנשימות של אנשים ליידי גורמים לי לצאת מהאיזון
אני לא יכולה להיות עם אנשים שנושמים מהפה לידי
ממש לא לי זה יותר מגעיל לא לנשום באותו הקצב
כי אז אני נושמת את האוויר שהוא בדיוק הוציא
כי אז אני נושמת את האוויר שהוא בדיוק הוציא
כן..
אני גם ככה. אמאלה
באותו הנושא: