9 תשובות
תמיד עדיף לשפר אבל לפי דעתי זה ממש טוב
זה טוב מאד!!!
אתה צוחק?
שואל השאלה:
כן צודקת אבל אני לא יןדעת אם יש לי את הכוחות לזה
אז לא צריך אני באמת חושבת שזה ציון ממש טוב אולי זה בגלל שאני גרוע במתמטיקה אז 88 זה כמו 140 בשבילי
ציון גבוה מאוד! אבל זה תלוי בשאיפות שלך וביכולת שלך אם אתה יודע שאתה מסוגל להוציא יותר אין סיבה ללמה לא לשפר גם ככה יקחו את הגבוה ביותר ( אני גם כמוך קיבלתי 88 במועד א והייתה לי מטרה שלפחות 95 ניגשתי למועד ב ושיפרתי ל97 :) )
גם אני קיבלתי 88 וסופי 90 בשאלון אבל אני ניגשת לשפר במועד חורף
אני קיבלתי 87 ואני משפר, אישית הייתי ממליץ לך גם.