2 תשובות
אם את מרגישה שזה לא יכביד עלייך כן, אני גם עושה. אם לא זה מדהים גם ככה
זה לפי הציון הגבוה אז מה אכפת לך? מקסימום תשארי עם הציון שכבר יש לך