5 תשובות
כן.
לא
לפעמים אם אין לי כוח לקרוא הכל אני פשוט יוצאת
אנשים אחרים עוזרים אז הכל טוב
לפעמים אם אין לי כוח לקרוא הכל אני פשוט יוצאת
אנשים אחרים עוזרים אז הכל טוב
אין לי כוח לקרוא אז לפעמים מעצבן לפעמים לא
לא
גם אני עושה את זה.
גם אני עושה את זה.
באותו הנושא: