54 תשובות
נורמלי לחלוטין, הזמן יגיע
לא מוזר כל דבר בזמנו
נ.ו.ר.מ.ל.י.
זה בסדר מה זה קשור גם ככה שום זוגיות בגיל הזה לא מחזיקה הרבה
זה בסדר
אני עולה ל יא ועוד לא הייתה לי חברה.
אז מה?
לא צריך למהר לשומקום, זה יבוא בזמן שלו.
אם את רוצה חבר יש כל מיני מקומות שאפשר להכיר..
די זה בסדר
מה הלחץ
אין לחץ כשזה יבוא זה יבוא, אין מה ללחוץ אם את לא מרגישה שיש מישהו שבא לך עליו כרגע, גם ככה מערכות יחסים בגיל הזה לא מחזיקות משהו אז זה גם לא יתרום לך כלום...
גם אני אותו דבר והאמת כמעט חצי מהאנשים שאני מכירה שבגיל שלי לא היה להם חבר
זה נורמלי לגמרי, אני עולה לי"ב ולא היה לי אף אחד, כל דבר בזמנו אל תדאגי
זה נורמלי , זה בא עם הזמן.
נורמלי לחלוטין
נורמלי לגמרי, שזה יגיע זה ידיע...

אני בת 19 (סיימתי כבר יב ואני לפני גיוס)
ועדיין לא היה לי חבר.
והאמת? וזה ממש *לא *אומר שאני לא יפה או לא מושכת או לא טובה מספיק פשוט זה אומר שזה לא הגיע עדיין וזהו וזה בסדר
נורמלי לגמרי וגם טיפ ממני, אל תבואי לכיתה י ותחשבי שכולם חתיכים ותרצי ממש חבר למה אחרי איזה חודשיים קלטתי שהיה לי קראש על איזה הזוי, בכל מקרה גם אל תקפצי על כל אחד קחי את הזמן זה יגיע כשזה יהיה מתאים
אני גם עולה לכיתה י ולא היה לי
זה נורמלי
אני עולה ליב ולא היה לי
אני לא חושבת שזה משהו שצריך להלחיץ מישהו, אם לא היה לך כנראה שעדיין לא הכרת את הבן אדם אבל את צעירה וכל החיים לפנייך
לדעתי כל הלחץ הזה על זוגיות הוא ממש אוברייטד אהבה אמיתית באה כשלא לוחצים עליה
אנונימית
אני עולה ליב ועוד לא היה לי חבר
חח
כן זה נורמלי
חחח אני עולה לי"ב ולא היה לי חבר או התנשקתי אפילו חחח
נורמאלי , ובבקשה תהיה אם משהוא שאת אוהבת ולא כי את חייבת
נורמלי אני גם עולה לי' ולא היה לי חבר
גם אני עולה ל-י' ובחיים לא היה לי. אני גם בחיים לא התנשקתי. שיגיע הזמן יגיע לול...
לגיטימי, את תמצאי את שלך בסופו של דבר
נורמלי
מוזר אבל נורמאלי
אנונימית
אני גם עולה לכיתה י וממש אבל ממש אני לא צריכה חבר עכשיו מבחינתי זה סתם הסחת דעת ואין לי גם מה לעשות עם חבר, אז זה סתם שטויות מבחינתי.
וגם את לא צריכה חבר רק בגלל שלכולן יש תלכי נגד הזרם הכי טוב ;)
הכי לא בקטע מתייפיף, זה ממש ממש נורמלי. את לא צריכה לצאת עם מישהו כדי שיגידו שאת יוצאת עם מישהו תצאי עם מישהו כי את רוצה אותו גם אם זה בגיל 14 וגם אם זה בגיל 20.
נורמאלי, גם אני עולה לי' ולא הייתה לי חברה
אני עולה לכיתה י"א ואף פעם לא הייתה לי חברה. חוץ מאחת בכיתה ג' וזאת הייתה זוגיות של שבוע...
אנונימי
זה נורמלי , אני עולה ל יב ולא היה לי חבר
אנונימית
את קטנה עדיין
ברור נורמלי
אני בת 18 ולא ככה ...
הוצאת לי את המילים מהפה
זה יבוא אל תדאגי
אני התנשקתי כבר בכיתה ח והיו לי 3 חברות
אנונימי
לא צריך חבר
שטויות במיץ בגיל הזה זה בשביל שופוני
^
אנונימי יא גבר על. מה אתה רוצה חחח את מי אתה מרשים?
אמאלה אנונימי למד אותנו את דרכיך וואו קסומות מאוד
גמני עולה ל י ולא היה לי חבר..
וגמני מרגישה שלא אוהבים אותי..
אבל אל תדאגי האחד יבוא.
נראלי שנורמלי :)
אני גם עולה לי' לא היתה לי חברה
שבת שלום כולםם
נורמלי לחלוטין,אני עולה ליב ולא היה לי חבר (גם עכשיו אין) ואני ממש בסדר עם זה.אני לא מרגישה צורך בחבר כרגע
גם אני, הכל טוב, אין מה להיות בלחץ
נורמלי לגמרי, אני כמוך. כשיגיע הזמן הוא יבוא.. :)
אנונימית
אל תדאגי, אחותי. אני בקרוב בת 21 ולא היה לי חבר (בעיקר כי אני לא רוצה). הכול טוב
הסוד היה פשוט להזרים אותן לזה אין סוד רציני כולן זרמו התנשקתי מלא פעמים ואני רק בן 15 אז תתבגרו
אנונימי
אני גם עולה לכיתה י וחא היה לי חבר
זה ממש לא מוזר זה בסדר לגמרי
נ ו ר מ א ל י !
לגמרי נורמלי
נ ו ר מ ל י



!

!
אני אהיה איתך כן. לא נורמלי מי שאומר שלא היה לו כלום, משקר לך כי כולם מתייפייפים פה
אנונימי
^איך אתה יודע אם אנחנו משקרים או לא לול
אני חייל בן 19 וחצי ואין לי חברה, זה נורמלי?
כל אחד בעתו
ממש נורמלי. תקשיבי לי חבר בחטיבה ומטה זה שיט.
אני באמצ אומרת לך.. בתיכון זה הרבה יותר רציני, עם יותר שיקול דעת, את תדעי באמת מה את רוצה ואת מי, ואת תראי שהכל בסדר :)
את צריכה להגיד תודה שלא היה לך חבר
את צודקת באמת אף אחד לא אוהב אותך כשיאהבו אותך יהיה לך חבר
אנונימי
גם אני גם אני
בלי לחץ למרות ששנינו רוצות את זה
לזה שאמר שאנחנו מתייפיפים מה בדיוק נורמלי או לא נורמלי בזה
גיל למציאת זוגיות זה דבר אינדיבידואלי
מישהו אחד יכול למצוא את אהבת חייו בגיל 15 מישהו אחר בגיל 25 ומישהו אחר בגיל 40 אין לזה גיל
אנונימית