התחברות הרשמה

אם היה לכם קיפוד ים מחמד הייתם קוראים לו גרי?

חח סתם שאלתי שאלה כדי להודיעה שחזרתיי
6 באוקטובר 2024, 22:09
חיות מחמד    
4 תשובות
כן
א
אנונימימהנשמע
היתי קוראת לו יצחקי
ש
שנבלה
לא
I
I'mPrincess
הייתי קורא לו פודקי
א
איציק הכלב
באותו הנושא:
אם היה לכם צב מחמד איך הייתם קוראים לו?
איך הייתם קוראים לפיל מחמד?
אם הייה לכם כריש מחמד איך הייתם קוראים לו?
אם היה לכם קוף מחמד איך הייתם קוראים לו?
אם היה לכם ברווז מחמד איך הייתם קוראים לו?
אם היה לכם קוף מחמד איך הייתם קוראים לו?
איך הייתם קוראים לחיות מחמד שלכם?
אם היה לכם נחש מחמד איך הייתם קוראים לו ולמה?
יש לכם קיפוד מחמד?
אפשר לקנות קיפוד כחיית מחמד?
זה אפשרי לגדל קיפוד? בתור חיית מחמד?