12 תשובות
הייתי קורא לו חתול
חוש חש
קוברה קאי
y_
פריכית כי זה שם יפה
סנייק נשמע הכי הגיוני וכן אני יודעת שזה אומר נחש באנגלית:)
שימי
לא יודעת זה שם כזה של נחש
שימי הנחש
זה תלוי איזה סוג נחש ואיזה וייב הוא נותן לי.. לול
אבל אני חושבת שאולי לוקאס
לא יודעת זה פשוט מתאים לנחש לדעתי
שמעון
תלוי איך הוא נראה ואיזה סוג הוא