4 תשובות
אני לא אבל בלי קשר יש לנו שני צווים בשכבה ושניהם די מאוחרים יש ילדים שממזמן עברו שש עשרה וחצי ולא היה להם
כשאני הייתי יא קיבלתי צו רק לקראת סוף השנה
כל מי שנולד בסביבות אוגוסט ואחרי עוד לא 16.5... גם אני עוד לא קיבלתי, ואני ביא'..
חברה שלי לא קיבלה
באותו הנושא: