5 תשובות
אותם
אנונימי
את השיעורים
שואל השאלה:
למה שאני אעשה את זה אם אנחנו סתם נתקעים באותו חומר, באוניברסיטה אתה ממש לא מוספם ונתקע ככה
למה שאני אעשה את זה אם אנחנו סתם נתקעים באותו חומר, באוניברסיטה אתה ממש לא מוספם ונתקע ככה
אנונימי
שואל השאלה:
הרבה יותר עדיף בקצב אוניברסיטה וגם אם תגיד שלא אז לפחות לא כמו בקצב שלומדים היום
הרבה יותר עדיף בקצב אוניברסיטה וגם אם תגיד שלא אז לפחות לא כמו בקצב שלומדים היום
אנונימי
גם אצלי זה ככה זה כבר יותר מידי עומס בשבילי :(