5 תשובות
אותם
אנונימי
את השיעורים
שואל השאלה:
למה שאני אעשה את זה אם אנחנו סתם נתקעים באותו חומר, באוניברסיטה אתה ממש לא מוספם ונתקע ככה
אנונימי
שואל השאלה:
הרבה יותר עדיף בקצב אוניברסיטה וגם אם תגיד שלא אז לפחות לא כמו בקצב שלומדים היום
אנונימי
גם אצלי זה ככה זה כבר יותר מידי עומס בשבילי :(
באותו הנושא: