8 תשובות
גם שלי לא, לדעתי צריך לעשות אבל בסופו של דבר לבית ספר יש עוד שיקולים שאנחנו לא יודעים אז אי אפשר לשפוט החלטה כזאת
גם שלי לא
לא הגיוני בעליל אמור להיות טקס או לכל היותר צריכה להיות פינה לציון השנה ל 7 באוקטובר עם התמונות ושמות של כל אלה שלצערנו לא איתנו כולל נרות זיכרון
לא זה בושה
זאת החלטה של הנהלת בית הספר, משרד החינוך לא מכריך לעשות טקס.
לא