10 תשובות
כן אבל לא בא לך חגיגי?
כעקרון את יכולה
אבל נהוג להתלבש יפה
אבל נהוג להתלבש יפה
כן גם אני עושה את זה
כן , פסח לא מרגיש כחג השנה משום מה .
אנונימית
נראלי שכן אם את רק עם המשפחה.
אבל כמובן שיש את העניין של הלכבד אז אם זה חשוב לך נראלי שתעשי את זה.
אבל כמובן שיש את העניין של הלכבד אז אם זה חשוב לך נראלי שתעשי את זה.
פיגמה לבנה זה מדהים .
שואל השאלה:
בא לי חגיגי אבל כאילו אחרי שעתיים אני עולה לחדר וזהו חח
בא לי חגיגי אבל כאילו אחרי שעתיים אני עולה לחדר וזהו חח
אנונימית
תעשי מה שאת רוצה, מה שתרגישי איתו בנוח
אם אין לך בעיה עם זה, לכי על זה
אם אין לך בעיה עם זה, לכי על זה
בעיקרון תעשי מה שטוב לך אבל כשאני לובש בגדים חגיגיים זה יותר משמח אותי ומכניס אותי לרוח החג
כן גם אני עושה את זה
באותו הנושא: