8 תשובות
לא
אין לי הרגשה
אבל כן מפחדת
אבל כן מפחדת
ממש בספק שיהיה עוד שביעי באוקטובר
מקסימום יפציצו קצת את המרכז
בקטנה
מקסימום יפציצו קצת את המרכז
בקטנה
לא
בהחלט אם מגיעים גנרלים בכירים לפני התגובה של ישראל לאיראן. הולך להיות משהו רציני
יקירה,
קוראת את המילים שלך ושומעת את החששות שמציפים אותך.. נדמה כאילו מאז אותו יום ארור לפני שנה המציאות היומיומית שלנו התמלאה בחוסר וודאות.. בתחושה שאנחנו לפני עוד אסון..
יכולה רק להניח כמה חסרת תחושת ביטחון את ודאי מרגישה.. חוששת מהלא נודע.. וכמה התחושות האלו יכולות אולי משתקות אותך?.. מותירות אותך מוצפת בחרדה שלא עוזבת אותך..
יקירתי, אוכל להציע לשתף אדם קרוב במה שאת חווה.. לפעמים תמיכה של בן משפחה או חברה טובה יכולים לסייע למצוא קצת נחמה.. בנוסף, לזכור שבמידה ואת עוקבת אחר הוראות פיקוד העורף ומודעת למרחבים המוגנים בסביבתך יכול לסייע בשמירה על ביטחונך.
מעבר לכך, פונה אלייך כמתנדבת בעמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת. אם תרצי, אזמין אותך לשתף על מה שאת חווה במרחב אנונימי עם אחד המתנדבים שלנו. תוכלי לפנות בוואטסאפ שמספרו 055-9571399 או בקישור לצ'אט שאצרף מטה. נחכה לך עוד הלילה.. נקשיב, נתמוך ונחשוב ביחד על דרכים לסייע..
שלך,
מתנדבת סה"ר
קוראת את המילים שלך ושומעת את החששות שמציפים אותך.. נדמה כאילו מאז אותו יום ארור לפני שנה המציאות היומיומית שלנו התמלאה בחוסר וודאות.. בתחושה שאנחנו לפני עוד אסון..
יכולה רק להניח כמה חסרת תחושת ביטחון את ודאי מרגישה.. חוששת מהלא נודע.. וכמה התחושות האלו יכולות אולי משתקות אותך?.. מותירות אותך מוצפת בחרדה שלא עוזבת אותך..
יקירתי, אוכל להציע לשתף אדם קרוב במה שאת חווה.. לפעמים תמיכה של בן משפחה או חברה טובה יכולים לסייע למצוא קצת נחמה.. בנוסף, לזכור שבמידה ואת עוקבת אחר הוראות פיקוד העורף ומודעת למרחבים המוגנים בסביבתך יכול לסייע בשמירה על ביטחונך.
מעבר לכך, פונה אלייך כמתנדבת בעמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת. אם תרצי, אזמין אותך לשתף על מה שאת חווה במרחב אנונימי עם אחד המתנדבים שלנו. תוכלי לפנות בוואטסאפ שמספרו 055-9571399 או בקישור לצ'אט שאצרף מטה. נחכה לך עוד הלילה.. נקשיב, נתמוך ונחשוב ביחד על דרכים לסייע..
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
אני חושבת ששנה אחרי השבת השחורה אכן צפוי לנו יום מורכב, חלק מהאויבים שלנו חושבים שזה זמן טוב לחגוג ולכן חשוב היום לשמור על עצמך. להיות עם אנשים שאת אוהבת, במקומות שיש בהם מרחב מוגן מסודר ופחות להסתובב. אולי להדליק נר לעילוי הנשמות הטובות והאמיצות שאיבדנו. אולי להקדיש להם פוסט ולהבין שזה חלק מהחיים פה. לשרוד את הרגעים המורכבים האלו - ולהיזכר בכוחות העצומים שיש למדינה שלנו בכלל ולך בפרט. תהיי עם מי שאת אוהבת ותשמרי על עצמך
באותו הנושא: