10 תשובות
הם יפציצו אותנו לחח
מזתומרת
כן והולכים להיכנס היום לעזה ואומרים שכבר נכנסו
מן הסתם.. הם נכנסו לעזה.
עצוב אבל הגיוני שיקרה משהו
אנונימית
לא, גם לעזתים
כן וגם נכנסו היום לעזה
וואלה כן.
בכללי זה מרגיש שונה מכל שאר המבצעים.
..~
שואל השאלה:
אתם חושבים שיהוה חדירת מחבלים ?
אנונימית
אני חושבת שהם יותר בשליטה על הגדרות
במיוחד עכשיו
אנונימית
הפחד הוא מערבי ישראל
אנונימית