21 תשובות
את מעדיפה שיחשבו שאת לפני צבא? אני מבולבל
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני מעדיפה שיסתכלו עלי בתור אדם בוגר
לא אני מעדיפה שיסתכלו עלי בתור אדם בוגר
אנונימית
נו את בת 27 ואת אחרי צבא
מה הבעיה בזה
מה הבעיה בזה
אנונימי
שואל השאלה:
אחרי צבא זה גילאי 20 חח יש בעיהה
אחרי צבא זה גילאי 20 חח יש בעיהה
אנונימית
גם אם סיימת צבא לפני 30 שנה את עדיין אחרי צבא
אנונימי
שואל השאלה:
חחח יש בזה משו
חחח יש בזה משו
אנונימית
אני אסיים צבא רק בגיל 27 אז תהיי שמחה שאת אחרי צבא
אנונימי
ברור שזאת מחמאה את נראית יותר צעירה מהגיל שלך, עכשיו אם היית אומרת שחושבים שאת בת 14 הייתי מבין את הבאסה אבל בחורה צעירה אחרי צבא זה פצצה
שואל השאלה:
כן לא יודעת למה תמיד אני חושבת שזה העלבה חח
כן לא יודעת למה תמיד אני חושבת שזה העלבה חח
אנונימית
מחמאה גדולה!
אם אומרים לך שאת נראית צעירה יותר תמיד תסתכלי על זה כמחמאה
זה מעולה
זה מעולה
זה טוב את נראית צעירה
גם אצלי חושבים שאני משוחרר או משהו וזה לא ככה
גם אצלי חושבים שאני משוחרר או משהו וזה לא ככה
אנונימי
אני בשנה הראשונה בצבא חשבו שאני בן 25 כול אחד רוצה מה שלשני יש
אנונימי
תתלבשי איך שאת אוהבת
עזבי שטויות את אחלה אומר לך את זה בוודאות גם מבלי לראות אותך.
שואל השאלה:
תודה נשמה
תודה נשמה
אנונימית
סליחה? על מה להתבייש בדיוק?
שאלת שאלה ועניתי לך, תתבגרי.
חג שמח:)
שאלת שאלה ועניתי לך, תתבגרי.
חג שמח:)
אנונימית
כן גם את הסגנון דיבור שלך את נשמעת בת 12
וגם תפסיקי להיות בסטיפס בגיל כזה ותתחילי לבנות קריירה
בהצלחה
וגם תפסיקי להיות בסטיפס בגיל כזה ותתחילי לבנות קריירה
בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית תתבישי לך באמת אין מילים לפעמים . לפני ראש השנה בלי בושה
רק בריאות לא אפול בגללך בלשון(:
אנונימית תתבישי לך באמת אין מילים לפעמים . לפני ראש השנה בלי בושה
רק בריאות לא אפול בגללך בלשון(:
אנונימית
שואל השאלה:
חג שמח מותק איזה מזל שאני לא אדם רע שמזלזל באחרים ..
את בכלל מכירה אותי ? מי קבע שהאתר הזה הוא לילדים בלבד? מאיפה לך במה אני עוסקת?
רק בריאות
חג שמח מותק איזה מזל שאני לא אדם רע שמזלזל באחרים ..
את בכלל מכירה אותי ? מי קבע שהאתר הזה הוא לילדים בלבד? מאיפה לך במה אני עוסקת?
רק בריאות
אנונימית
אני גם בן 27 ובסטיפס
לא אשמתי שחיברו סטיפס מבוגרים יחד
רואים שאת ילדה באמת
אנונימית
לשאלה זה טוב מראה צעיר
לא אשמתי שחיברו סטיפס מבוגרים יחד
רואים שאת ילדה באמת
אנונימית
לשאלה זה טוב מראה צעיר
אנונימי
באותו הנושא: