30 תשובות
כן
קחי כמחמאה יש כאלה כיתה יב נראים גרושים עם שבע ילדים
אנונימית
כן
כן
לגמרי, וגם לי קורה אני גם יב ויש לי סיפור על זה הגיע מורה חדש ללמד את הכיתה שלנו והמורה שאל אותי אם את שייכת לכיתה כי אני נראת קטנה לכיתה יב
שואל השאלה:
^ אני מתה
סיפור חיי
^ אני מתה
סיפור חיי
אנונימית
כןן זה מחמאה
ברור
שואל השאלה:
^ כן בדיוק
כרגע זה מעצבן יותר ממחמאה
אבל שנהיה הורים זה כנראה כן תהיה מחמאה כי נראה צעירים
^ כן בדיוק
כרגע זה מעצבן יותר ממחמאה
אבל שנהיה הורים זה כנראה כן תהיה מחמאה כי נראה צעירים
אנונימית
כן זה בסדר כאילו
באותו מצב כמוך
זה טיפה מעצבן חייבת להודות
פשוט מתנחמת בזה שבעתיד זה יהיה טוב :)
זה טיפה מעצבן חייבת להודות
פשוט מתנחמת בזה שבעתיד זה יהיה טוב :)
כן זה מחמאה גם אני ככה
מחמאה רצח
בעתיד זה ישתלם לך, אני אומרת לך
בעתיד זה ישתלם לך, אני אומרת לך
כן, גם אם עכשיו זה לא נראה ככה עוד כמה שנים כולם יראו מבוגרים ואת תראי צעירה יותר
קחי את זה כמחמאה
כשאני הייתי בת 14 חשבו שאני אישתו של אבא שלי אז אם את בכיתה יב וחושבים שאת בת 14 זאת מחמאה משמיים
כשאני הייתי בת 14 חשבו שאני אישתו של אבא שלי אז אם את בכיתה יב וחושבים שאת בת 14 זאת מחמאה משמיים
כן
לא רואה את זה כמחמאה אבל גם לא כמשהו רע.
הם כנראה פשוט אומרים לך את האמת - זה לא אומר כלום.
נמשל לי תמיד כולם אומרים שאני נראית גדולה לגיל שלי(בואו לא נדבר על זה שהייתי בת 13 ומישהו בן 19 ניסה להתחיל איתי ברחוב כי הוא חשב שאני בת 18)- אני אישית לוקחת את זה כמשהו טוב , אני יכולה להיכנס למקומות עם מגבלה לגיל שלי כי חושבים שאני בגיל המתאים.
כמו נניח כשהייתי בת 12-13 הלכתי לסרטים 14-18+ כי חשבו שאני בגיל המתאים.(אל תדאגו זה לא היו קטעים מיניים-זה רק אלימות ברמה גבוהה).
הם כנראה פשוט אומרים לך את האמת - זה לא אומר כלום.
נמשל לי תמיד כולם אומרים שאני נראית גדולה לגיל שלי(בואו לא נדבר על זה שהייתי בת 13 ומישהו בן 19 ניסה להתחיל איתי ברחוב כי הוא חשב שאני בת 18)- אני אישית לוקחת את זה כמשהו טוב , אני יכולה להיכנס למקומות עם מגבלה לגיל שלי כי חושבים שאני בגיל המתאים.
כמו נניח כשהייתי בת 12-13 הלכתי לסרטים 14-18+ כי חשבו שאני בגיל המתאים.(אל תדאגו זה לא היו קטעים מיניים-זה רק אלימות ברמה גבוהה).
כן, אני בכיתה יב וחושבים שאני אישה בוגרת ולא מבקשים כמעט תעודת זהות אפילו
מה מחמאה בזה
כן
ביב זה או שנראים גרושים עם שלושה ילדים או שנראים פי שתיים פחות בעתיד זה יעזור לך
כיף להיות צעיר
לפני כמה ימים מישהו אמר לי שהוא חשב שאני בת 13, אני בת 22...
החלק המטריד אבל היה זה שהבנאדם הזה היה בן איזה 40 אני חושבת
עם כמה שלהיראות צעירה זה נחמד לכל דבר יש גבול
החלק המטריד אבל היה זה שהבנאדם הזה היה בן איזה 40 אני חושבת
עם כמה שלהיראות צעירה זה נחמד לכל דבר יש גבול
כן מניסיון זה הדבר שבסוף כולם רוצים ויש כאלו שהיו איתי בשכבה שהיו נראות חסרות מודעות ואני לא רוצה לדעת איך הן יראו אחרי לידות
לדעתי כן
כן...
כרגע לא, בעתיד כן
באותו הנושא: