4 תשובות
לא יודעת קראתי איפשהו שבאייפון 12 יש מלא קרינה וזה לא בריא (יכול לגרום לסרטן וכו..) גם נראלי עשו לזה banned בצרפת או משהו
מה זאת אומרת הרבה קרינה אני עם 12 פרו
אומרים שלאייפון 12 יש הרבה קרינה ממליצה לך להחליף ל11 פרו
כל עוד הטלפון שלך תקין אין באמת סיבה
באותו הנושא: