12 תשובות
שואל השאלה:
הוא מרגיש לי קטן
אין טלפון יותר גדול מזה הוא בסדר גמור
שואל השאלה:
יש האייפון 13 וה14
שואל השאלה:
התכוונתי הפרו מקס
לא למה
שואל השאלה:
הא לא יודעת בגלל שה12 פרו מקס ישן מרגיש לי קטן
שואל השאלה:
לא יודעת מרגיש לי שהוא קטן
לא זה בסדר, יש לי את האייפון 12 ולא אחליף בשנה הקרובה לפחות
כל האייפונים הפרו מקס הם אותו גודל

אם הוא עדיין עובד לך והכל תקין לדעתי אין סיבה להחליף
שואל השאלה:
כן עובד ולא שבור ולא כלום
פשןט מרגיש לי קטן