7 תשובות
כן
כן. זה נותן הרגשה של בריאות וגנטיקה טובה וגם אני לא אוהב כל כך פטיט
האמת שלא ממש
למה? כי זה מבנה גוף גברי יותר
למה? כי זה מבנה גוף גברי יותר
שואל השאלה:
אני מתכוונת בקטע שזה מבנה גוף כזה, כשהבחורה רזה
אני מתכוונת בקטע שזה מבנה גוף כזה, כשהבחורה רזה
אנונימית
שאלה מטומטמת. כל אחד רואה יופי אחרת.
אנונימי
רצח
באותו הנושא: