6 תשובות
חח אני תמיד מדמיינת סיטואציות זה כיף ברמות
לא זה כיף
אני תמיד עושה את זה בשביל להירדם
אני עושה את זה כל פעם שאני לא נרדמת בלילה
אני תמיד מדמיינת איך אני מספרת לקראש שאני אוהבת אותו ואז אנחנו חיים באושר עד אף פעם
אני תמיד מדמיינת איך אני מספרת לקראש שאני אוהבת אותו ואז אנחנו חיים באושר עד אף פעם
אנונימית
גם אני ככה, ניראלי שאין בת אחת שלא עשתה את זה
באותו הנושא: