12 תשובות
לא, זה תסמין של פרנויה שנפוץ אצל חולי סכיזופרניה
שואל השאלה:
אני לא חולת סכיזופרניה
אני לא חולת סכיזופרניה
אנונימית
חחח זה חא תמיד מצביע על סכיזופרניה.
זה טבעי הכל בסדר, אם את מרגישה שזה בעוצמה גבוה תבדקי אצל פסיכיאטר.
לפי מה שאת מתארת זה טבעי לגמרי
זה טבעי הכל בסדר, אם את מרגישה שזה בעוצמה גבוה תבדקי אצל פסיכיאטר.
לפי מה שאת מתארת זה טבעי לגמרי
^^טוב, רק ציינתי. בכל מקרה, אני חושבת שזה תסמין יחסית קל של פרנויה
^יכול להיות, תלוי בעוצמה
היא לא תיארה כאן משהו קיצוני וזה משהו שהמון אנשים מרגישים באופן טבעי.
היא לא תיארה כאן משהו קיצוני וזה משהו שהמון אנשים מרגישים באופן טבעי.
^^^מחשבות שווא זה דבר טבעי ונורמלי?
שוב, תלוי בעוצמה.
את מוזמנת לבדוק אצל פסיכיאטרים ומטפלי נפש, זה נפוץ וטבעי
את מוזמנת לבדוק אצל פסיכיאטרים ומטפלי נפש, זה נפוץ וטבעי
יכול להיות, אני לא מבינה בנושא יותר מידי.
לדעתי אם זה התופעה חוזרת על עצמה באופן קבוע זה מעיד על בעיה
לדעתי אם זה התופעה חוזרת על עצמה באופן קבוע זה מעיד על בעיה
^לידע כללי, כשזה חוזר על עצמו מאוד כדאי לבדוק כי כן זה יכול להיות סימן שמעיד על כך, בחלק גדול מהמקרים זה לא, אבל סטטיסטית כל 1 משבעה אנשים סובל מפרנויות וסכיזופרניה לא מאובחנת, לכן כדאי לבדוק.
בכל מקרה לפי המתואר בשאלה, אין כאן רמה קיצונית. זה בסדר
בכל מקרה לפי המתואר בשאלה, אין כאן רמה קיצונית. זה בסדר
אוקיי, תודה על המידע
שואל השאלה:
אם אני אלך לפסיכולוגית היא תעזור? כי זה די מטריד אותי
אם אני אלך לפסיכולוגית היא תעזור? כי זה די מטריד אותי
אנונימית
כדאי קודם להיבדק אצל פסיכיאטר, וכן פסיכולוגית כן תוכל לעזור
באותו הנושא: