13 תשובות
אוי לי למה שתעשי את זה
אפשר משפט משיר
שואל השאלה:
^^קודם כל אני בן, דבר שני אני מעריץ של ג'סטין מעל עשור וחשבתי שזה יהיה נחמד בשבילי. אוי לי, למה שתשפטי מישהו כי הוא לא מחליט כמוך? אם את לא יודעת מה לענות אז את לא צריכה לענות בכלל
אנונימי
טוב אולי משהו של השיר האהוב עליך שלו
תעשי קעקוע של השיר הכי אהוב עלייך ביד
^^ קודם כל לא ידעתי את זה דבר שני אני לא התכוונתי לשפוט, פשוט הצחיק אותי הרעיון של לעשות קעקוע של גסטין
למרות שביקשת שלא נגיד לך את זה אני אגיד לך את זה אבל פשוט לא עושים קעקועים של אנשים מפורסמים. סתכל ליטרלי מה קרה עם דידי וכל המפורסמים האחרים ברשימה שהתגלו כחולי נפש אנסים פדןפילים יום בהיר אחד
לך תדע מה יהיה
אולי גסטין לא יתגלה כאנס או פדופיל אין לדעת
אבל מספיק שהוא יגיד שהוא שונא ישראל או משהו ואז אתה נדפק עם שם של איזה אנטישמי חרוט על הלב שלך
אי אפשר לדעת מה יהיה
ןבכללי לא משנה כמה אתה מעריץ מפורסם וכמה הוא שינה לך את החיים זה עדיין בסופו של יום בן אדם כמוני כמוך שאפילו לא מודע לקיומך והוא לא ראוי שתחרוט את שמו על הגוף שלך. לכן עדיף לך לעשות קעקוע אולי של משפט משיר שלו או של עטיפה של אלבום שלו (אלבום שלא כולל את הפרצוף שלו) או נגיד איזה סמל שמזוהה עם המוזיקה שלו
שואל השאלה:
^קודם כל, הוא לא כזה. וגם אם הוא היה הייתי בלב שלם עם זה. וגם אם הוא היה שונא ישראל זה לא היה מזיז לי, הייתי ממשיך להעריץ אותו באותה המידה.
ורצה הגורל והוא ממש אוהב את ישראל ותומך בנו.
אנונימי
אני הייתי עושה jb
זה גם השם של הבן שלי וגם השם של ג'סטין לדעתי זה מה ממש חמוד אני מעריצה את ג'סטין כבר עשור
אל תעשה את זה
לא כל החיים תאהב אותו
אולי בהמשך ממש לא תאהב אותו
ואז סתם תשנא את הקעקוע
תעשי משפט משיר פחות קרינג
שואל השאלה:
^^אני כן בהמשך אוהב אותו
אנונימי
אולי לכתוב כזה בליבר באנגלית אבל לא את השם שלו כי זה טיפה מכוער