14 תשובות
אין סיבה אמיתית שזה יקרה
למה שכן יהיה? עברנו את 9.9 בשלום אז שום דבר לא יכול עלינו
למה זה גם ספציפי ככ?
גם אם כן, יש לנו חודש שלם!
סתם חחח אבל הכל טוב, אם יהיו בטוחים בזה יגידו לכולם ואני מניחה שיתוכננו לזה.
סתם חחח אבל הכל טוב, אם יהיו בטוחים בזה יגידו לכולם ואני מניחה שיתוכננו לזה.
שואל השאלה:
.^
.^
קישורים מצורפים:
אנונימית
הלוואי
שואל השאלה:
את רק עושה לי יותר חרדות בבקשה תפסיקו לכתוב הלוואי וכו
את רק עושה לי יותר חרדות בבקשה תפסיקו לכתוב הלוואי וכו
אנונימית
זה סרטון בטיקטוק, אין צורך להאמין לכל סרטון בטיקטוק...
הכל טוב(:
הכל טוב(:
די נו זאת בדיחה
וסוף העולם לא עומד להגיע צ'ילל זה רק סרטון מטומטם
וסוף העולם לא עומד להגיע צ'ילל זה רק סרטון מטומטם
שואל השאלה:
רק
רק
אנונימית
כן רק דיי כבר להתנהג כמו טיפשים
אמא עשית לי חרדות לא באלי למות אנמ צעירה מידי אין לי ילדים וחבר אני אוהב את המשפחה שלי לא
וואלק כל העולם האמין שב2012 זה נגמר.
זה נגמר?
זה נגמר?
שואל השאלה:
מחר :)
מחר :)
אנונימית
באותו הנושא: