110 תשובות
רעיון גרוע
אני יכולה לישון גם בבית למה שאני ארצה לישון ברחוב?
ועוד שאנשים רואים אותי?
שואל השאלה:
כדי להגיע ממקום למקום בלי להתעורר
אנונימי
צודק אתה גאון
שואל השאלה:
כמו שיש נהג אוטומטי מה הבעיה
זה ישתמש באותו api
אנונימי
כן בדיוק איך המיטה תדע לאן ללכת?
יכולים גם לדרוס אותי
תשמע אם היא מגיעה לבית ספר ובדרך עושה לי סקינקייר, בגדים, היגיינה, שיער, שיעורים, מוצאת לי את משמעות החיים אז בתכלס כן
שואל השאלה:
אני אלך עם הרעיון הזה לכרישים נראלי
אנונימי
לך על זה
יכול להיות שאתה תשנה את העולם
רק תזכור אותנו ותגיד שאנחנו תמכנו בך לאורך כל הדרך
בהצלחה
תזכור שאני תמכתי בך לאורך הדרך
שואל השאלה:
כן רק את
"רעיון גרוע"
"בשביל מה צריך את זה"
אנונימי
לפחות קיבלתי פרח,בהצלחה
גם אני תמכתי בך
איזה הפלייה דאממ
ראיתי רעיון כזה בפינטרסט לפני שנה
אפשר שיהיה בא מכשיר של גי פי אס ואז לוחצים על היעד המבוקש והיא נוסעת בעצמהה
ואז היא תיסה בכביש כמו כל דבר רגיל
רעיון גאוני
נשמע טוב בראש אבל פיזית לא יודעת איך זה יעבוד..
בכל אופן הכל אפשרי יאללה בהצלחה
תזכור אותנו כשאתה בפסגה
אפשר לעשות מכונית אוטונומית עם מיטה מאחורה. כן!!!
שואל השאלה:
אפשר לשים מגן זכוכית כדי למנוע רציחות ^^
אנונימי
ומזגן גםכן?
לא ממש גאוני בעיניי
נראה לי ניסו את זה פעם
שואל השאלה:
מדוע?
אנונימי
זה הרעיון הכי הכי הכי
בהצלחה אבל יש הרבה בליטות במדרכה וזה יכאב תעשה מיטה שהולכת לשורותים
שואל השאלה:
זו יכולה אפילו להיות מיטה מרחפת כדי להימנע ממכשולים סביבתיים כמו מדרגות
אנונימי
אבל יש ציפורים אז אי אפשר לעשות מיטה מרחפת
שואל השאלה:
היא תירה עליהם כדי לא להתנגש בהם
אנונימי
אחי איך המיטה תידע איפה אפשר לנסוע ואיפה לא ? היא כל רגע תרמוס אנשים ותהרוג חיות
וגם יכול להיות תקלה ואתה תקום יום אחד בקוריאה הצפונית
שואל השאלה:
למיטה יהיו חיישנים כשמישהו מתקרב והיא תשלוף m16 לאות אזהרה
אנונימי
אז כנראה ירו גם על המיטה השנייה
9^יפה רק אל תעשה את זה יקר מידי
שואל השאלה:
המיטות יידעו לשמור מרחק של 2 מטרים ממיטות אחרות
זה יהיה סטנדרט
אנונימי
דבק שלוש שניות, תדביק כרית לצוואר ומיטה לגב, שמח שיכולתי לעזור (;
אחי.. פשוט כנס לאוטובוס הקסמים ותכניס לשם מזרן שמיכה וכרית.. זהו
כדי שיבוא פסיכופת וירצח אותי? חא תודה
שואל השאלה:
כמו שאמרתי, יהיה מגן זכוכית שימנע רציחות יימנע הסתכלויות של אנשים כי הוא יהיה אטום, וימנע רעש בו זמנית^^
אנונימי
אז איך יהיה אפשר לנשום
שואל השאלה:
charile בוא נפתח את המוצר ביחד
אנונימי
ואי גאוני
תמיד כשאני הולך לישון אני חושב לעצמי "איזה באסה שאני לא יכול לטייל עכשיו"
מיטה מעופפת עדיף
שואל השאלה:
אני מתכנת אני יכול אז לתכנת רק את המיטה
אנונימי
מה יש לתכנת במיטה
זה כולה מזרון
שואל השאלה:
מה אתה תתרום לפרויקט?
אנונימי
שואל השאלה:
את המוח שלה דע
שתדע לאן ללכת ולשלוף m16 כשזרים מתקרבים
אנונימי
שואל השאלה:
יש לך קשרים בתעשייה?
אנונימי
רגע אם יש לי פיפי באמצע הדרך
שואל השאלה:
המיטה תוליך אותך לשירותים הקרובים ביותר
אנונימי
שואל השאלה:
יש לנו אותו מוח וואו
אנונימי
אולי תעשו גם מיטה כזאת שמכינה אוכל
לא עדיף שורותים במיטה? כאילו שיהיה כמו שיש בקרוואן שיש מיכל כזה
שואל השאלה:
להוסיף עוד פיצרים ייקר יותר מידי את המוצר והכרישים לא ישקיעו בנו כך
אנונימי
גיאט?
כמו כיסא גלגלים אבל שטוח
אם אתה מוכר את המוצר, תדע שהאמנתי בך, תזכור אותי "יועצת ארנבים"
יש מזגן כן?
שואל השאלה:
כן כמובן
רוצה גם מסאז תוך כדי?
אנונימי
אם אתה תמציא את זה אחוז האונס יעלה ב100 אחוז רעיון גרוע פשוט יטרידו כל בחורה שישנה ונוסעת ברחוב עם אותו משפט פתיחה " לאן הנסיכה הנרדמת נוסעת אם לא לבית שלי" רעיון לא טוב 2/10
אחי למה שאני ירצה לצאת לרחוב לראות נוף אם המטרה היא לישון ולעצום עיינים ?
זה אחלה רעיון אבל לבן אדם לא רוצה לישון
שואל השאלה:
^^תקרא את הודעתי לגבי המגן מרציחות
הפלא ופלא הוא ישמש גם כמגן נגד אנסים
אנונימי
^^^^וואו כן מסאז גם טוב
וואו אני רוצה להשתתף בזה
חחח למה שתרצה לטייל ברחוב כשאתה ישן וכולם מסתכלים עלייך ויש רעש איך אפשר לישון
רעיון של סטלנים
אלה יהיו מיטות גדולות או קטנות?
תענה לי שואל השאלה !
אז לא הבנתי מה הקטע
כל הקטע זה שנהיה במיטה ותוך כדי נסתכל על הבחוץ
שואל השאלה:
הקטע ה6א לישון
אנונימי
מה אני לא יראה את הבחוץ?
אז מה ההבדל בין לצאת להישאר בבית?
שואל השאלה:
יואו אתם לא מבינים
זה בשביל נגיד לאלו שצריכים ליסוע בלילה או לקום מוקדם לעבודה
אנונימי
הקטע הוא לישון ותוך כדי להסתכל על הנוף
ונגיד עכשיו המיטה עושה טעות בדרך וזה לוקח אותי לאיזה כפר?
מה עושים במצב הזה?
אחי זה רעיון הכי גרוע שאי פעם שמעתי ושמעתי
למה שזה לא יעשה טעות?
אחי סליחה באמת שאני קצת חושש להפקיד את החיים שלי במישהו בסטיפס עם תמונה של חצי אוגר חצי חתול
עוד ילד משועמם
אני מסכימה איתך
סוף סוף אחת נורמלית ^
שואל השאלה:
סליחה? למה הוא נהפך להוגה הרעיון?
אנונימי
שואל השאלה:
"הקטע הוא לישון ולהסתכל תוך כדי על הנוף"
שמעת את עצמך? באיזה עולם המשפט הזה נראה לך הגיוני?
אנונימי
פשוט לשדרג את האוטו, כדי שתוכל לשכב בו בנוחות
עם נהג או נהיגה אוטונומית
נתחיל מזה שהמיטה יכולה לעשות טעות בדרך ולקחת אותנו בטעות לעזה
וגם מה כאילו אנשים ינהגו ברכבים שלהם ואז הם יראו פתאום מיטה נוסעת? או מיטה מעופפת?
שואל השאלה:
למה שהיא תעשה טעות אימא
אנונימי
למה שהיא לא תעשה טעות?
^^כי היא מסתמכת על gps שאומר לה שעכשיו אתה בירדן
^7 לא אמרתי את זה חחח
שואל השאלה:
כי זה מתוכנת וישתמש בapi של גוגל מפות
את מגדירה נקודת התחלה - מיקום נוכחי
נקודת יעד
וזהו
אין פה מקום לטעויות
אנונימי
^^ומאיפה שהיא תדע מיקום נוכחי אם לא עם gps?
שלדעתו אתה בירדן
רק אומרת שמישהי פעם השתמשה בוויז וזה לקח אותה לכפר ערבי,אותו הדבר יכול לקרות עם המיטה הזאת
שואל השאלה:
אז אותו דבר את יכולה להגיד על וויז
מה גם שאנחנו לא נשתמש במיטה בשביל לטייל, זה אנשים שמשתמשים בה למסלול די קבוע לעבודה וכאלה
כן אני יודע שאני סןתר את מה שרשמתי בשאלה אבל לא הסברתי את עצמי טוב
אנונימי
אחי בצפון למשל הgps לא עובד טוב המדינה שיבשה אותו בכוונה בשביל שלא יוכלו לכוון טילים למיקום מדויק אז המכונית/מיטה פשוט תגיע במקרה הטוב לאילת
וכמה דבר כזה אמור לעלות?
כששואלים gps
לפעמים אנחנו בביירות...
לפעמים בעזה ...
לפעמים בירדן...
אף פעם לא בחיפה
גם זה לא כאילו עלית פה על אמריקה אתה פשוט רוצה לעשות מכונית נוחה יותר מהרגיל עם נהג אוטומטי
אז למה חפרת שעה עם וויז
שואל השאלה:
כן
מתי ראית מישהו שחשב על זה?
אנונימי
כבר יש דבר כזה מכונית עם נהג אוטומטי אתה רק רוצה לעשות אותו יותר נוחה בתכלס
שואל השאלה:
שוב
זה מיטה
הקונספט עצמו הוא מקורי וזה לא יעזור לך להכחיש זאת
אנונימי
אז זה אפילו ירידה ברמה כי לרכב יש מזגן מקומות ישיבה מקום אחסון שירים ואפילו יש כאלה עם טלוויזיה
שואל השאלה:
אבל זה ליטרלי רעיון שונה מרכב
שאפשר לישון תוך כדי נסיעה
אנונימי
שואל השאלה:
קיצור אהבתם תרעיון אה?
מי נכנס איתי שותף ?
אנונימי
נראלי שרק charlie נכנס איתך
שואל השאלה:
ומה איתך עזילה?
אנונימי
שואל השאלה:
לאט לאט אנחנו נהפכים לרובוטים מאמלה
הגיע הזמן להתרגל
אנונימי
אידיוקרטיה זה כבר לא העתיד
אלא ההווה
שואל השאלה:
וואו כמה כישרון!
אתה תהיה המודליסט והאדריכל שלנו
אנונימי
שואל השאלה:
לול כן זה קצת מזכיר ארון קבורה על גלגלים
אנונימי
אפשר להיות המתנסה הראשונה לזה?
אחי גם ברכב אפשר לישון אפשר לכוונן את המושב לאחורה אשכרה לא חידשת כלום
שואל השאלה:
ומי ינהג? סבתוש?
אנונימי
אבוש ינהג
שואל השאלה:
ai?
אנונימי
שואל השאלה:
אה לול באמת יש שם בן אדם מת
אין מצב שציירת את זה
אנונימי