25 תשובות
האקסית?
תגיד לה שאין לך חשק לדבר
אבל אתה גם בן 13 למה אתה צריך חברה בגיל הזה? כולן חושבות את עצמן בגיל הזה
תחכה קצת אל תבזבז את גיל 13 על בנות
אבל אתה גם בן 13 למה אתה צריך חברה בגיל הזה? כולן חושבות את עצמן בגיל הזה
תחכה קצת אל תבזבז את גיל 13 על בנות
שואל השאלה:
כן האקסית רוצה לדבר ואין לי כוח אליה
כן האקסית רוצה לדבר ואין לי כוח אליה
אנונימי
תגיד לה שאתה צריך קצת ספייס
שואל השאלה:
מקלוני אוזניים
חחח כן תכלס
מקלוני אוזניים
חחח כן תכלס
אנונימי
שואל השאלה:
מורכבת.com
אבל היא תראה שאני מחובר ואני מדבר מלא עם חברים שלי
מורכבת.com
אבל היא תראה שאני מחובר ואני מדבר מלא עם חברים שלי
אנונימי
ספייס ממנה לא בכללי
שואל השאלה:
אבל לא באלי לדבר איתה בכלל זה מעצבן אני ללא מבין מה הקטע שלה להיפרד בהודעה ולשלוח הודעות כאילו היא אוהבת אותי
אבל לא באלי לדבר איתה בכלל זה מעצבן אני ללא מבין מה הקטע שלה להיפרד בהודעה ולשלוח הודעות כאילו היא אוהבת אותי
אנונימי
שואל השאלה:
עזבו אני אסנן גם את זה חחח
עזבו אני אסנן גם את זה חחח
אנונימי
כמו שאמרו לפני, עדיף לך פשוט לא להתעסק עם בנות בגילך. היה לי "חבר" בגילך, זה לא אומר הרבה, היום אני הוא בקשר וצוחקים על זה.
אם אתה לא מעוניין לדבר איתה תגיד לה את זה, פשוט תגיד לה שפחות מתאים לך שאתם בקשר וזהו.
לגבי הילדה השניה- שתקפוץ לך, אל תתעסק בה יותר
אם אתה לא מעוניין לדבר איתה תגיד לה את זה, פשוט תגיד לה שפחות מתאים לך שאתם בקשר וזהו.
לגבי הילדה השניה- שתקפוץ לך, אל תתעסק בה יותר
אחי אתה פאקינג בן 13 אל תבלבל בשכל עם כל השטויות האלה. בכללי אל תשאלו שאלו כאלה אם אתם מתתחת ל16 אחרת אין מה לענות לכם כי אתם לא מבינים כלום בדברים כאלה.
אז תגיד לה שלא בקטע רע אבל אני לא מרגיש מוכן לדבר איתך, או משהו כזה.
*וכמו שאמרו בן 13 וזה..
*וכמו שאמרו בן 13 וזה..
4^איך נתן לך לכתוב 3 ח?
חחח
עריכה: יואוו אשכרה עבד
עריכה: יואוו אשכרה עבד
חחח
מחקתי וזה עדין עובד
מחקתי וזה עדין עובד
יופיי
גיזנות
אם אני עושה רק 3 ולא יותר, ולא מוחקת את ה - ח או עודה עריכה סה נותן לי לשלוח
^5
שמים אימוגי (שהוא לא לב) בין כל 2 אותיות
שמים אימוגי (שהוא לא לב) בין כל 2 אותיות
גם אני מצליחה לפעמים 3 ח
חחח^^
חחח^^
תגיד לה שאתה צעיר מדי לזוגיות. למה בכלל לצאת בגיל 13? זה אף פעם לא רציני
אנונימית
אתה בן 13 תגיד לה שזה לא מתאים לך
אחי למה אתה צריך לנהל חיי אהבה בגיל 13
חחחחחחחח
יואווווווו עבד
באותו הנושא: