10 תשובות
מן הסתם שכן
כן כי הכי רחוק שהיה לי זה חיבוק והוא בכלל לא היה סטרייט
כן, ברור שאני מעריכה את זה. זה מדהים.
ברור זה תמיד נחמד שיש מישהו שמתעניין בך ודואג לך
בטח, מעריכה את זה ממש
כן. מעריכה ממש
בטח!!
זה מדהים בטירוף ואולי בנים לא שמים לב אבל בנות מעריכות את זה ממש
ברןר שכן זה מראה על אכפתיות
כן זה תמיד כיף לשמוע שלמשהו אכפת
מעריכות. לא האפשרות השנייה