8 תשובות
ואוו
שאלת השאלות
לצערי הרב אני חושבת שלא כי עכשיו זה ממש טרנד לשנוא אותנו ואני אחת שזורמת עם טרנדים (לצערי)
שאלת השאלות
לצערי הרב אני חושבת שלא כי עכשיו זה ממש טרנד לשנוא אותנו ואני אחת שזורמת עם טרנדים (לצערי)
תאמת ששאלה טובה
כי בחול שוטפים לכולם את המוח ברמה הזויה והערבים האלה משתלטים עם ה"אמת" שלהם ברחבי העולם אז קשה לי להאמין שהייתי בעד ישראל..
אבל מצד שני אני מאמינה שאם הייתי חוקרת על המצב ומתעניינת לעומק אז הייתי תומכת בישראל כמובן.
אבל הסיכויים נמוכים שהייתי מתעניינת בזה כי כביכול זאת לא הייתה ה"מדינה שלי"
לרוב אני לא מתעסקת בפוליטיקה ובמלחמות אז כנראה שלא הייתה לי דעה בכלל..
אומרת מההיכרות שלי עם עצמי חח
כי בחול שוטפים לכולם את המוח ברמה הזויה והערבים האלה משתלטים עם ה"אמת" שלהם ברחבי העולם אז קשה לי להאמין שהייתי בעד ישראל..
אבל מצד שני אני מאמינה שאם הייתי חוקרת על המצב ומתעניינת לעומק אז הייתי תומכת בישראל כמובן.
אבל הסיכויים נמוכים שהייתי מתעניינת בזה כי כביכול זאת לא הייתה ה"מדינה שלי"
לרוב אני לא מתעסקת בפוליטיקה ובמלחמות אז כנראה שלא הייתה לי דעה בכלל..
אומרת מההיכרות שלי עם עצמי חח
בכנות זה תלוי איפה הייתי יש לי חברה מטורקיה וכל מה שמספרים להם בחדשות זה דברים רעים על ישראל אז זה באמת תלוי ו אם הייתי גרה בארצות הברית זה היה מאוד תלוי באיפה הייתי גרה
תלוי באיזה מידע הייתי מקבל באינטרנט
אם הייתי מקבל רק צד אחד של הסיפור הייתי אולי תומך בו
אפילו שכל אדם עם מוח יכול לראות דרך השקרים שלהם הם אפילו העלו סרטון של אבא בוכה שהילד שלו מת בזמן שהילד מגרד את הרגל שלו
כמה עיוור צריך להיות בשביל להאמין
--
קיצר זה תלוי בחינוך
הייתי רוצה להגיד שתומך בישראל אבל לא יודע מה היה קורה
אם הייתי מקבל רק צד אחד של הסיפור הייתי אולי תומך בו
אפילו שכל אדם עם מוח יכול לראות דרך השקרים שלהם הם אפילו העלו סרטון של אבא בוכה שהילד שלו מת בזמן שהילד מגרד את הרגל שלו
כמה עיוור צריך להיות בשביל להאמין
--
קיצר זה תלוי בחינוך
הייתי רוצה להגיד שתומך בישראל אבל לא יודע מה היה קורה
בכנות, כנראה שלא.
כנראה שלא כי רוב העולם לא תומך בישראל אז כנראה שהייתי מחונך אחרת
לא נראה לי
בכנות כנראה שלא
אבל אני כן חד משמעית הייתי תומכת בחטופים, ואזרחים שנפגעים מהמלחמה הזאת אני עדיין אנושית
אבל אני כן חד משמעית הייתי תומכת בחטופים, ואזרחים שנפגעים מהמלחמה הזאת אני עדיין אנושית
באותו הנושא: