6 תשובות
שואל השאלה:
אבל ההורים שלי משלמים לי על זה כי אני לא עובדת ואין לי כסף לשלם את זה וכבר לא נעים לי לקחת מהם כסף, אני מרגישה שאני מאכזבת אותם יותר ממה שאני מאכזבת את עצמי
אבל ההורים שלי משלמים לי על זה כי אני לא עובדת ואין לי כסף לשלם את זה וכבר לא נעים לי לקחת מהם כסף, אני מרגישה שאני מאכזבת אותם יותר ממה שאני מאכזבת את עצמי
אנונימית
לדעתי צריך לקחת בחשבון שלא תמיד עוברים טסט ראשון, וגם לא שני.. ההורים שלך מבינים את זה והם יודעים שזה למטרה טובה
אז אל תרגישי לא נעים
אז אל תרגישי לא נעים
להבין שזה סבבה לגמרי, וכל אחד עם התהליך שלו, לא לנסות להשוות לחברות או אנשים שעשו את זה יותר מהר, יש כאלה שגם בעשירי לא עוברים.
בסוף בסוף בסוף את תעברי את הטסט
לא להתייאש
לא להתייאש
אני גם עברתי בחמישי
גם אני נכשלתי בטסט שני היום חח, אני כבר מעל שנה לומדת נהיגה.
הטסטים הם אך ורק מזל לא יותר מזה, נפלתי בפעם הראשונה על טסטר פחדן שהכשיל אותי על כלום והפעם על סתם טסטר מניאק.
את בסוף תעברי- אני מאמינה.
בהצלחה! ❤
הטסטים הם אך ורק מזל לא יותר מזה, נפלתי בפעם הראשונה על טסטר פחדן שהכשיל אותי על כלום והפעם על סתם טסטר מניאק.
את בסוף תעברי- אני מאמינה.
בהצלחה! ❤
אנונימית
באותו הנושא: