3 תשובות
לא נראה לי
כי בלי תמרור אי אפשר לדעת מי מתלכד למי אז מתייחסים לזה כאילו השניים מתלכדים אחד לשני
לפי מה שאני מכיר בדרך כל הנתיבים לפני כיכר מתלכדים בלי תמרור לכן מה שאני עושה ואיך שמלמדים זה פשוט לאותת ימינה אם את בשמאלי או שמאלה אם את בימני ולעבור לאמצע הכביש
באותו הנושא: