5 תשובות
שואל השאלה:
אני מפחדת שזה יפגע לי בקשר העכשווי כי עד עכשיו לא חשבתי על שום דבר דבר שקשור לאקס זה רק בכמה ימים האחרונים אחרי שהוא היה בעיר שלי וניסה לדבר איתי דרך חברים ופשוט התעלמתי ממנו
אני מפחדת שזה יפגע לי בקשר העכשווי כי עד עכשיו לא חשבתי על שום דבר דבר שקשור לאקס זה רק בכמה ימים האחרונים אחרי שהוא היה בעיר שלי וניסה לדבר איתי דרך חברים ופשוט התעלמתי ממנו
אנונימית
שואל השאלה:
תאמין לי שאני יודעת שהוא לא רוצה שום דבר חוץ מלבלבל לי את החיים אבל אני מפחדת שהגעגוע הפתאומי והמוזר הזה יהרוס לי את הקשר החדש ולא בא לי שזה יקרה איך מנתקים דבר כזה
תאמין לי שאני יודעת שהוא לא רוצה שום דבר חוץ מלבלבל לי את החיים אבל אני מפחדת שהגעגוע הפתאומי והמוזר הזה יהרוס לי את הקשר החדש ולא בא לי שזה יקרה איך מנתקים דבר כזה
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני אמורה להגיד לו שמע אני מתגעגעת לאקס שלי זה לא תקין מן הסתם
מה אני אמורה להגיד לו שמע אני מתגעגעת לאקס שלי זה לא תקין מן הסתם
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכם באמת מעריכה מאוד
תודה רבה לכם באמת מעריכה מאוד
אנונימית
תקשיבי, אני מבינה את מה שאת אומרת , זה נורמלי להרגיש ככה.
את מתגעגעת למה שהיה לכם, זה מובן.
תני לכאב הזה זמן, הוא לא יעבור בדקה.
אם את מרגישה שזה פוגע לך בקשר עם הבן זוג החדש אז תקחי לך קצת זמן לעצמך להבין מה את מרגישה ואז תחזרי אליו,
אם זה רק געגועים אז זה בסדר, תני לעצמך לכאוב, ואז תשחררי כשאת מוכנה. תחשבי כל הדברים שהיו לכם, מההתחלה הטובה ועד הסוף הרע, תזכרי למה נפרדתם, ותשחררי.
אני יודעת שזה מרגיש בלתי אפשרי אבל תנסי.
הכי חשוב לא לחזור לקשר איתו.
אם את מרגישה שאת חושבת עליו ברמה שזה יותר מהבן זוג הנוכחי אז תנסי ליצור אינטראקציה איתו כמה שיותר, תצאו הרבה, תיצרו חוויות ביחד, ולאט לאט הישן ישכח.
בהצלחה3>
את מתגעגעת למה שהיה לכם, זה מובן.
תני לכאב הזה זמן, הוא לא יעבור בדקה.
אם את מרגישה שזה פוגע לך בקשר עם הבן זוג החדש אז תקחי לך קצת זמן לעצמך להבין מה את מרגישה ואז תחזרי אליו,
אם זה רק געגועים אז זה בסדר, תני לעצמך לכאוב, ואז תשחררי כשאת מוכנה. תחשבי כל הדברים שהיו לכם, מההתחלה הטובה ועד הסוף הרע, תזכרי למה נפרדתם, ותשחררי.
אני יודעת שזה מרגיש בלתי אפשרי אבל תנסי.
הכי חשוב לא לחזור לקשר איתו.
אם את מרגישה שאת חושבת עליו ברמה שזה יותר מהבן זוג הנוכחי אז תנסי ליצור אינטראקציה איתו כמה שיותר, תצאו הרבה, תיצרו חוויות ביחד, ולאט לאט הישן ישכח.
בהצלחה3>
באותו הנושא: