התחברות
הרשמה
היוש אם אתם בתיכון או בחטיבה תוכלו לעזור לי עם סקר לעבודה באזרחות -
קישור מצורף
תודה מראש 3>
9 במאי 2022, 14:42
אזרחות
עבודה
סקרים
בגרות
שיעורי בית
2 תשובות
עניתי 3>
א
אין לי כוח למצוא שם טוב
עניתי
W
Wildflower3
באותו הנושא:
מבחינה חברתית - הלך לכם יותר טוב בתיכון מאשר בחטיבה?
לכל אחד היה כינוי בבית ספר היסודי בחטיבה או אפילו בתיכון, מה היה הכינוי שלכם?
בתיכון יש את כל הקטע הזה של מקובלים כמו בחטיבה?
אתם *עכשיו* בחטיבה או בתיכון?ואתם עולים לחטיבה, תיכון או צבא?
מבחינה לימודית הלך יותר טוב בתיכון או בחטיבה?
מה יש בתיכון שאין בחטיבה?
אתם בחטיבה או בתיכון?
איפה היה לכם יותר חברים בחטיבה או בתיכון?וכמה מהחברים מהחטיבה נשארו חברים שלכם גם בתיכון?
בישוב ארבלים מספר הלומדים בחטיבה גדול ב20% ממספר התלמידים הלומדים בתיכון. בתיכון ובחטיבה לומדים ביחד 660 תלמידים.
הייתם בהקבצה א במתמטיקה בחטיבה והגעתם ל3 יחידות בתיכון כי קיבלתם ציון גרוע?
כשעולים מהחטיבה לתיכון הכיתה שהייתה איתי בחטיבה תישאר אותם תלמידים בתיכון?