11 תשובות
את עושה חיסון פפילומה?
אנונימית
כולם עוברים את זה שטויות את לא תרגישי כלום
כן זה כןאב מאוד
שואל השאלה:
כו וטטנוס
כו וטטנוס
את כן תרגישי הוא משקר
זה בכלל לא כואב
אנונימית
עשיתי את זה לפני שנתיים זה מלחיץ אבל כואב ברגע שהמחט נכנסת לא מרגישים כלום הכל טוב תעצמי עיניים מחזיקים חזק במישהו
אני עשיתי ולא הרגשתי כלוםם
אנונימית
אין ממה לפחד החיסון לא כל כך כואב הכל בסדר
אנונימית
זה לא כואב מקסימום יכאב שניה וחצי וזה יגמר לפני שתספקי לצעוק אמא
שואל השאלה:
תודה לכולכם מקווה שיהיה טוב:)
תודה לכולכם מקווה שיהיה טוב:)
באותו הנושא: