6 תשובות
זה ממש בקטנה, דקירה קטנה בקושי מרגישים
תקשיבי זה באמת דקירה קטנה ומהיר באמצ שאין לך ממה להלחץ דווקא מה שבאמת כואב זה אחרי החיסון
לא כואב בכלל
אני רעדתי כשבאתי לעשות ואס הייתי כזה "אה רק זה?" ציפיתי ליותר גרוע
הכל יהיה בסדר
אנונימית
ואז*
אנונימית
זה ממש לא שורף
אין מה להילחץ יותר מידי עשיתי את זה הטטנוס כןאב לשנייה ואז את כבר לא מרגישה ואת הפפילומה את בכלל לא מרגישה באותו הרגע