10 תשובות
אני אוהבת לשים תוחם שהוא נמרח כזה וזה פשוט נראה לא יותר מדיי ולא פחות מדיי
.^R
אני שמה
שואל השאלה:
כאילו מבחינה של מה בנים יענו להם בשפתיים אנא ערף
אנונימית
יש כאלה שזה מכביד להן יותר מידי על השפתיים או פשוט אוהבות מראה טבעי
אני שמה
אני תאמת לא אוהבת אוהבת לפעמים זה עושה לי שפתיים יבשות בגלל זה
אני אוהבת
כי יש כאלה שזה מציק להן בשפתיים
אני שמה רק את זה
כאילו אני בכללי לא מתאפרת
אני שמה רק שפתון גלוס וכאלה
אני לא חושבת שכמעט אפשר לתפוס אותי בלי צבע על השפתיים, גם עדין אבל אני חייבת.. זה מהמם בעיניי, כל מיני גלוסים ושפתונים ורודים עדינים