6 תשובות
4 מעלות
1-4 מעלות
3 זה סבבה

זה לא עובד לפי כמה דבריפ יש במקרר, זה פשוט מקרר את הכל
שואל השאלה:
שמתי 4 מעלות אבל זה לא מקרר בכלל
אנונימית
אז שימי 2 מעלות אם זה לא עובד
שואל השאלה:
לא הבנתי יש מספרים מ2-8 2 זה הכי קר ?
אנונימית