2 תשובות
לא עשיתי אבל ההורים שלי כל הזמן אומרים שזה כואב בצורה מטורפת
בהצלחה
בהצלחה
טיפול שורש זה בהחלט לא נעים..
אבל זה לא אמור לכואב, מזריקים חומר הרדמה בחניכיים (אם את מפחדת מהזריקה את יכולה לבקש שימרחו לך טופיקל זה משחה מאלחשת בדרך כלל בטעם דובדבן וזה מקל מאד)
ושאר הטיפול זה לא כואב רק לא פשוט להחזיק את הפה פתוח הרבה זמן.. אבל את תעברי את זה!!
אבל זה לא אמור לכואב, מזריקים חומר הרדמה בחניכיים (אם את מפחדת מהזריקה את יכולה לבקש שימרחו לך טופיקל זה משחה מאלחשת בדרך כלל בטעם דובדבן וזה מקל מאד)
ושאר הטיפול זה לא כואב רק לא פשוט להחזיק את הפה פתוח הרבה זמן.. אבל את תעברי את זה!!
באותו הנושא: