5 תשובות
אנחנו מרוצים ממרפאט, השירות נוח וגם חוסך לנו בעלויות. החיסונים והטיפולים שבשיגרה כלולים במנוי ואם יש משהו מעבר משלמים רק הישתתפות עצמית נמוכה ככה שגם אין היתעסקות בטפסים והחזרים.
אנחנו בהפניקס סמארט מאוד מרוצים, יש להם כיסוי רחב ותנאים טובים הפלוס בביטוח שלהם שהוא כולל גם צד ג' מוגדל ואפשר לגשת לכל וטרינר שרוצים בארץ. אופציה טובה ונוחה בעיקר לנו הבעלים פחות טרטור וכאבי ראש במצבי חירום.
אני עשיתי את המנוי של מרפאט והם אחלה. יש רשימה מסודרת של מרפאות שבהסדר איתם והביקורים + החיסונים כלולים במחיר החודשי. במקרה של תביעה הכל מתנהל מולם וזה חוסך לך את כל ההתעסקות שזה נוח.. יש מסלולים עם אופציה לביטול השתתפות עצמית והגדלת גובה הכיסוי ל30 אלף ש"ח בשנה ❤
אם יש לך וטרינר קרוב שעובד עם מרפאט אז אין מה להתלבט הם מעולים. יש להם פוליסה ממש מקיפה וגם היא מתחדשת אוטומטית משנה לשנה באותו המחיר. ולא כל שנה צאיך להכנס למשא ומתן עם כל חידוש כמו שקורה במקומות אחרים. השירות שם מעולה ובאמת שהם סופר מקצועיים
בהפניקס סמארט. קודם כל תקופת האכשרה אצלהם ממש קצרה, והתנאים טובים- אפשר לגשת לכל ויטרינר בארץ בלי תלות ברשימת נותני שירות
באותו הנושא: