14 תשובות
לאיזה גיל?
שואל השאלה:
^^ברוטו
^^ברוטו
אנונימי
שואל השאלה:
גיל 20-30
גיל 20-30
אנונימי
כמה נטו
שואל השאלה:
לא בטוח מה הניכויי מס והחשבונות שלו סתם באופן כללי עניין אותי אם זה כיוון טוב
לא בטוח מה הניכויי מס והחשבונות שלו סתם באופן כללי עניין אותי אם זה כיוון טוב
אנונימי
מכובד
כן חד משמעית כיוון טוב למישהו צעיר
לדירה במרכז זה סביר.
אבל קח בחשבון שלא תצליח לחסוך כל כך אלא אם כן תסתפק במועט ממש
אבל קח בחשבון שלא תצליח לחסוך כל כך אלא אם כן תסתפק במועט ממש
תלוי מה העבודה ומה הסכומים המקובלים לעבודה זו.
בנוסף תלוי האם יש ילדים בסיפור הזה משפחה שצריך לפרנס?
בנוסף תלוי האם יש ילדים בסיפור הזה משפחה שצריך לפרנס?
שואל השאלה:
גר לבד
גר לבד
אנונימי
תלוי אם אתה חי אורח חיים ראוותני מפואר מעבר ליכולת הכלכלית שלך או שאתה מתנהל בצורה כלכלית חכמה ומצליח לחסוך ולשמור כסף בצד
נטו כן, ברוטו לא ממש
נחמד
באותו הנושא: