9 תשובות
שואל השאלה:
4 שעות ביום, 4 ימים בשבוע עבדתי
אנונימית
זה לא הרבה
אז זה פחות מ30 שקל לשעה.
זה יחסית קצת
שואל השאלה:
40 שקל לשעה עבדתי , הייתי חולה וזה
אנונימית
זה עדיין לא הרבה אבל ראיתי גם משכורות יותר נמוכות
אם את עובדת במשרה מלאה אז לא, זה מאוד קצת
לא
אבל בתכלס תלוי על מה את מוציאה אבל בכללי זה לא הרבה
ממש לא