3 תשובות
נראלי שכדאי לתת לעיניים קצת מנוחה, אם העדשות הן רב פעמיות אז שימי אותן קצת בנוזל ואז כן בטח לא נראלי שיש בעיה, בכל מקרה כדאי להתייעץ עם רופא אם קורה משהו
שואל השאלה:
אין משהו חריג .. אני יכולה לשים שוב?
אין משהו חריג .. אני יכולה לשים שוב?
מוציאה אותן, ואם את מרגישה גירודים או משהו חריג הולכת לרופא עיניים או רופא משפחה שיתן לך הפניה
באותו הנושא: