7 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת שלא יתפתח משהו^^
אנונימית
מסוכן את יכולה למות דחוף למיון!!!!!
אנונימית
בקטנה נרדמתי מלא פעמים עם עדשות ואפילו שתי לילות פשוט תוציאי שאת קמה וזהו
זה מסוכן אז אל תשני שוב איתם תשימי לב לזה
אבל לא יקרה לך כלום כל עוד זה עדיין באישון
אם קמת ולא קרה כלום אז לא מן הסתם